Våren är här!

Och jag hoppas att den är här för att stanna. Det har varit ungefär 5 hela dagar med underbart väder. Snön har börjat att smälta och det luktar hästskit. Det är vårkänsla det! ^^
 
Praktiken är klar för den här veckan. Skönt! Dock kan jag inte säga att jag absolut inte trivs på min arbetsplats, utan det gör jag. Men vissa dagar är helt enkelt jobbigare än andra. Dagen idag har varit jätte bra. :) Jag slutade kl 2 idag så det var en kort dag. När jag kom hem så åt jag och sedan ut till stallet. Efter det så kunde jag inte med att gå in för det var så vackert väder, så jag släppte ut hundrarna och satte mig på en stol i solen och njöt. Dock kunde jag väl inte slappna av, eftersom Dio kräver uppsyn 24/7 nästan.^^ Han lyssnar dock men jag vill inte att han ska försvinna ur mitt synfält.^^
 
Imorgon är det sista dagen innan lovet, så härligt!! Har verkligen förtjänat ett lov nu. Dock har jag saker inbokat på lovet som kommer ta tid, men lov som lov. :) Jag tror nog alla behöver ett lov nu. Efter lovet så är det ju inte långt kvar tills sommarlovet, herre vad tiden går fort nu alltså! :)
 
Lite musiktips. Om ni inte hört dom förut så ska ni deffinitivt lyssna på "Mumford & Sons". Väldigt bra band. Mina favorit låtar just nu med dom är "I will wait & Lover of the light" :) Enjoy! ;)
Diddes enda bra bilder på honom typ. Det går allt att få hyfsade bilder med lite godis i handen. ;)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0