Varför slutar det alltid när det är som bäst?

Ja, det kan man allt undra. Igår kväll/natt så kollade jag på sista avsnittet av "Pretty little liars" första säsongen. Det slutade hur spännande som helst. Funderar på att köpa första och andra säsongen måste verkligen se andra! Vet inte när andra säsongen visas på tv än. Så om ni vill ha tips på serie, så kolla den! ;)
 
Idag är jag hemma. När jag skulle ringa förskolan imorse så höll knappt rösten, den var väldigt skrovligg.^^
Ska om någon timma sätta mig och kolla på "Jane Eyre" ett kostymdrama!! :) Min storasyster lånade mig filmen igår. Så det ska bli spännande och se vad en handlar om. :)
 
Mer än det ska jag nog inte göra idag. Kanske hänga lite tvätt men inte mer.^^ Får hoppas att min förskylning/feber är över imorgon, eller iallafall bättre. :)
Gick runt lite hemma och tog kort på lite utav våra saker som finns här hemma.^^ (inte alls boring nej nej)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Sofia

Jag är också sjuk nu.

2013-03-13 @ 10:48:08

Postat av: R

Sofia: Krya krya!!

2013-03-13 @ 17:32:29


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0