1 ½ vecka kvar!

Sommarlov snart! Som jag längtar, vill ha det nu! Tiden rusar förbi och sommarlovet kommer närmare. :)
 
Idag har jag varit ledig. Så skönt att få sova ut! Dock har jag haft fullt upp hela dagen (inte så vanligt för att vara mig) På morgonen så åt jag frukost vid nio och hann då även kolla på GoT. Det blir bara bättre och bättre säger jag bara! ;) Efter det så åkte jag och mamma in till stan och kollade mitt kort, efter det gick vi på stan och kollade lite, jag köpte ett ljus och en liten söt ask (bilderna nedan) Super nöjd. :)
När vi kommit hem så fikade vi lite innan vi gick ut och mockade och gav oss sedan ner till hästarna och red en kort runda, red runt på en äng lite och det var väldigt skönt att rida i solen! :) Efter det så gjorde jag mig iordning för att ta kort på mig själv och min lillasyster (mamma vill ha kort som hon kan ha i köket, på oss alla tre) så lockade mitt hår mm. Sedan så var det dags att skjutsa min lillasyster till fotbollsträning och medans hon hade det så hann jag och mamma gå på en promenad. Vi gjorde det igår också och vi har börjat köra med att vi ska jogga upp för alla uppförsbackar, nu börjar vi bli hurtiga hörni. ^^ ;) Sedan hem och hämta lillasyster och sedan äta.
 
Min storasyster var här en kort stunda också och då överraskade hon mig med att hon hade köpt mig en mugg. Världens bästa mugg dessutom. Game of Thrones mugg!! Med Stark märket! :) Tack tack tack!!! :D
Ursäktar för tråkiga bilder. Jag tog dom nu ikväll, så det var inte sådär jätte roligt ljus.
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0