13/5- Måndag





Hallo! Är så galleeet sugen på sommarlov just nu. Inte för att jag direkt anstränger mig i skolan, eller behöver rättare sagt med tanke på alla slappa lektioner (tvitvitvi) men skolan är skolan, man blir alltid trött på den efter ett tag ^^ Jag har några planer för sommaren, inte så mycket men det jag vill göra är...

* Åka till kusten och bada i havet.
* Tälta med Rebecka och elin (+åka till kusten med dom)
* Åka till falsterbo
* Hälsa på moster i Sthlm 

Förutom det vill jag så klart åka och shopppa en massa med elin och rebecka haha ^^ Om jag nu ska sommarjobba i sommar blir det inte lika många veckor för mig att ha ledigt men det är deffenetivt värt pengarna :) Alltså jag fattar inte att vi börjar trean det här året. HUR?! Jag vill inte ärligt tarlat, i skolan är man trygg och har sina kompisar, sitt "jobb". Efter skolan måste man helt plötsligt bli vuxen, tjäna pengar, flytta hemifrån, fixa allt själv... Nä... nog för att jag är trött på skolan men jag vill inte heller sluta ^^
Nu ska jag dock inte börja oroa mig ett år i förväg. Den dagen, den sorgen (eller glädjen?) Det blir säkert bra :)

Nu ska jag gå ut och ta hand om pollarna, byebye 

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0