Årets första bilder på vitsippor!




Mina första bilder på vitsippor det här året och mer kommer det bli! :D Vitsippor är så våriga och dessutom blommar dom inte speciellt länge så man får ju passa på. Om jag kommer ihåg ska jag gå ut i morgon så fort jag vaknar och se om det är vatten droppar kvar i gräset. Det är standard varje år att fota blöta vitsippor haha ^^ 

I dag har det värkligen varit en slööö dag men det är skönt med såna dagar det med. Hade tänkt ut och springa i dag för att i alla fall göra något vettigt men det värkar inte som att det blir det. I stället får jag väll sitta här och inte göra någonting. Har förresten övningskört i dag. Det blir inte så ofta nu längre när vi har bytt bil till en automat:/ Hur som helst så känns det bra att ha kört lite, kul är det också :) 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0