Bläddrar igenom gamla bilder från 2010..


En gammal bild som jag kommer ihåg att jag blev väldigt nöjd med. Jag minns att jag la upp bilden på Bilddagboken precis innan jag skulle åka till kyrkan och konfermeras. Jag var så nervös och förväntansfull och väldigt stressad ^^

Lina, vad sjutton har du gjort med ditt hår? Tunt, risigt, ojämt och totalt kaos :( Jag mår så himla dåligt när jag kollar tillbaks på 3 år gamla bilder på mig själv. Jag har aldrig tyckt om mitt hår, vad jag mins. Men när jag kollar tillbaks på äldre foton förstår jag inte hur jag kunde ha så fint hår. Det var tjockt, blankt, platt och såg så friskt ut :( En dag ska jag ha lika fint hår som jag hade då. Jag står inte ut att kolla mig själv i spegeln längre på den här rishögen till hår. jag känner bara Ghaaa!

Det är så klart inte bara tråkigt att se på gamla bilder. Korten är bara 3 år gamla men endå, vad alla har förändrats på dessa tre åren! Gustav, våran kusin var endast en liten bebis och han såg alltid tjurig ut som bebis. Nu är han 3år och så söt och glad hela tiden ^^ Det märks även att jag har blivit bättre på att fota. Jag ser i alla fall till så att skärpan ligger rätt nu för tiden haha.  Det är en bra sak att göra när man tycker att man kanske inte kommer fram eller står still och tycker inte att man blir bättre. Kolla tillbaks på gamla bilder för att se skillnaden ^^ Om ni vill kan jag lägga upp fler ilder från 2010, eller har ni redan sett alla? Hur länge har vi haft bloggen? 


/ L i n a
 

Kommentarer

Postat av: R

Det är lugnt, du kommer få tillbaka ditt fin fina tjocka hår snart :)
Ja gör det! Alltid roligt att se äldre bilder. :)

2013-05-21 @ 19:02:29

Postat av: L

Jag hoppas värkligen att jag får det. Mitt självförtroende ska inte behöva vara sämre än vad det redan är p.g.a mitt hår! ^^

2013-05-22 @ 11:46:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0