Det luktar sommar...



... när man känner lukten av grillad mat och röken som kommer från grillen, då är det sommar ;) Vi åt grillade grönsaker, kött, sallad och beanece´ (stavning) Jag tror inte att man någonsin kan bli trött på grillad mat. Det går  att grilla nästan vad som helst så det går ju att variera sig om det nu skulle vara så att man tröttnade på någon grillad mat ^^

I morgon är vi lediga på grund av en massa nationella prov. Tyvärr så måste jag stå i stallet halva dagen medans hovslagaren är där. Det är så förbaskat drygt alltså. Det förstör lite hehe men endå, vi är ledigaaaaa! 

Nu ska jag gå och lägga mig, kolla på datorn och sedan kanske kolla på något avsnitt av Arrow. Hoppas att mina jobbiga vaglar på ögonlocken går bort under natten. Det sitter två stycken på samma ögonlock och det känns som att det är en ögonfrans som ligger och skaver mot ögat hela tiden. Det irriterar ögat ganska mycket men jag försöker att glömma bort det så går det lättare :)

God natt<3


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0