Djurparken #2

Jag ångrade mig, jag lägger upp bilderna från durparken i tre omgångar i stället för två^^

Å hej! Jag har nyss varit på student firande och käkat massa god mat m.m. Det var otroligt varmt så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Nu när det är studenten börjar alla tjata på mig och Elin om våran student, hur kul det det ska bli, vad vi ska ha på oss o.s.v. Jag ser framemot den dagen vi tar studenten men det börjar bli lite tröttsamt att alla tjatar om det-redan! Det är ju för guds skull ett år kvar, vill inte börja tänka på den riktigt än ;)

Nu ska jag gå. jag längtar så mycket efter nr 9 GoT men den kommer ju aldrig!!!! För det är väll inte jag som har missat den?

/ L i n a


 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0