En efterlängtad shoppingtur

Igår så fick jag äntligen åka och shoppa! Till och med Lina fick följa med. Jag hittade ganska så mycket och jag blev nöjd med mina köp. :) Så jag tänkte visa er vad jag köpt. :)
En söt klänning från H&M, kunde inte motstå att köpa den, perfekt vardagsklänning till sommaren. :)
Två linnen från Gina, har kollat på dom ett tag nu och äntligen är dom mina!^^

Ett par ljusa jeans och ett par shorts, shortsen passade perfekt och jag provade dom inte ens, tur eller tur?^^
Sedan så var ju jag och Lina tvugna att ha varsit 1D linne. Dock fanns det inte något kort linne med bara text, så vi fick ta en med en bild på, men jag är nöjd. ;)
Även detta vackra läppstift i färgen English rose 510. Väldigt fin. :)
 
Igår eftermiddag så åkte jag hem till min storasyster och sov där en natt. Vi åt gott och kollade på sista HP filmen, herregud så bra den filmen är! Sedan kollade vi på en svensk film som heter "Yrrol". Hur rolig som helst. :) Efter det gick vi och la oss och kollade på reprisen på "hela Sveriges fredag".
Idag så gick vi upp vid 11 och åt frukost och kollade lite på tv. Sedan så satte vi oss ute och fikade men det var lite för kallt när solen gick i moln så efter ett tag gav vi upp och gick och slängde skräp istället. :) Mamma kom och hämtade oss runt två, halv tre. Sedan så har vi ätit och spelat ett roligt Harry Potter brädspel. :)
 
Imorgon är det en ny vecka med nya roligheter och jobbiga saker. Fredag skynda på!
 
Låttips: Demi Lovato - Hela nya albumet! ;)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Satan, nu ångrar jag att jag inte ens kollade på dom linnena från gina ^^

2013-05-12 @ 21:03:22


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0