En härlig dag som spenderats inomhus

Ja idag har jag inte hunnit njuta så jätte mycket utav vädret. Vi började kl 12:30 idag, så jag fick sova ut till 9, vilket var jätte skönt! Kl 11:40 tod jag bussen in till skolan för att ha en timme svenska. På svenskan så gjorde vi ingenting eftersom vi redan var klara med allt.
Halv 2 så begav jag mig neråt mot körskolan. Fick vänta ett tag där och sedan betala och gå upp och sätta mig. Det var bara två st där som jag kände igen. Det var inte så många som jag trodde dock, fanns en del tomma stolar. Dock måste jag säga att tiden gick väldigt snabbt. När han sa att det var dags för en rast så hade det redan gått 1 ½ timme, kändes som typ 40 min eller nått. På rasten som var 5 min så fick vi saft och en kaka. Det som är så jobbigt med att gå själv är att man inte har någon att prata med. Jag gick upp till min plats och åt min kaka i min ensamhet och lyssnade på dom två killarna som satt bakom mig. Boring!! Dessutom så satt jag vid det öppna fönstret och oroade mig hela lektionen på att gardinen skulle blåsa in över mig, det hade vart pinsamt. Men som tur var så blåste den där jag satt utåt. Det kanske låter dumt att oroa sig över nått sådant, men sån är jag.
Jag var så lättad när jag kom ut där ifrån, nu behöver jag inte göra nått likanade förens vid halkan. Tyngden har lyfts från mina axlar, skönt. Och att sedan få höra att man är ledig imorgon gör allt 100 gånger bättre. ;)
 
Jag har dock två böcker jag behöver lämna tillbaks till biblioteket som jag fick ett brev hem om förra veckan, men eftersom jag är som jag är så har jag glömt att lämna tillbaka dom på hela denna veckan, smart!! Kanske får åka in till stan imorgon och lämna tillbaka dom. :)
 
Nu ska jag ta och kolla på youtubeklipp och slappa resten utav kvällen. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0