En slapp dag

Ja idag har jag då haft en slapp dag. Jag gick upp vid 10:40, skönt att få sova ut ordentligt. :)
Har gått på en kort promenad med mamma och hundarna, solen värmde skönt men det blev lite kallt när den gick i moln. Om det bara hade kunnat sluta blåsa hela tiden.
Sedan så har jag mest ätit godis och gått runt och inte gjort nått. Jag har dock tagit kort och sytt lite!
 
Jag tog kort på vitsippor, blev inte sådär jätte nöjd med något utav korten, men men.
Jag sydde på spets på mina (som jag kallar dom) fulshorts. En bit på framfickan och en på bakfickan. Blev helt okej faktiskt. :) Det var lite klurigt men resultatet blev bättre än förväntat. Det är roligt att smycka sina kläder. Jag tror jag ska sy på lite spets på ett par andra short också, det gör dom lite roligare och mer unika. Plus att det är roligt att veta att man gjort det själv. ;):)
 
Just nu sitter jag och chattar med Lina och twittrar lite smått. :) Har börjat kolla twitter mer och mer nu. Jag slutade följa twitter och det känns som evigheter sedan jag var inne, men ska nog börja gå in mer nu. :) Glömt av hur roligt det är med twitter.;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0