Eurovision prat

 



Det är inte allt för ofta Eurovision hålls i Sverige och tänk att det var det i år! Fatta vad coolt! Jag tycker att programet var bra, inga stora tabbar eller pinsama nummer hehe. Det bästa var helt klart när Loreen och Sarha Down finer sjöng. Underbara röster som gör att man får gåshud! Jag tycker att Loreens är en av de bästa vinnarlåtarna någonsin och det värkar som att folk från andra länder också tycker det. ( i alla fall om man kollar twitter) Vinanrlåten 2013 var också bra. Den var en av mina favoriter så jag är glad att den vann. Speciellt eftersom att det är Danmark, vårat grannland;) Men låten var inte lika mäktig som Loreens, det var inte så att man fick gåshud av den. 

Jaha.. vad mer kan man säga? Robins 14plats var inte helkass men jag tycker att han var värd bättre. Som Grekland, jag trodde att dom skämtade med mig! Så är det alltid i Eurovison. Ett par låtar tror man är ett skämt, ett par låtar låter skumt lik en annan låt och vid röstningen är det alltid den sämsta låten som hamnar i toppen. ALLTID haha.

Hur som helst, nu är det över för i år. Nästa gång hålls det i Danmark woho.

/ L i n a

 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0