Give me motivation




De som tror att man rider sina hästar 6 dagar i veckan för att det är kul har totalt fel. I bland har jag värkligen ingen motvation alls till att gå ut men det kan vara för att jag är lat också^^ I dag är i alla fall en sån dag som jag går ut för endast för att hästen måste röra på sig. Sedan kan det vara för att hästarna är på sommarbete, allt blir krångligare då. Att ta sig dit, hämta hästen, göra iordning den m.m. NI FATTAR ;) 

Hur som, jag behöver musik tips förresten. Jag kan inte sitta och lyssna på samma låtar om och om igen. NÅGON annan låt måste det ju finnas som passar mig i smaken ^^ Jag försökte lyssna på eurovioson låtarna men det gick värkligen inte. Sedan lyssnade jag på de låtar som låg på topplisten men de var inte heller bra. Så nu sitter jag alltså och lyssnar på Justin Bieber i brist på annat. KOM MED FÖRSLAG ^^ 

Ok, nu måste jag gå. 

/ L i n a

 

Kommentarer

Postat av: R

Musiktips:

Selna Gomez - Come and get it
Demi Lovato - hela nya albumet
Glee Cast - The Scientist
3OH!3 - Streets of gold
Labrinth ft Emelie Sande - Beneath your beautiful
Icona pop - We got the world
James Arthur - Sexy and I know it
Mumford & Sons - I will wait
Macklemore & Ryan - Thrift shop
Mumford & Sons - Lover of the light

Där har du några förslag som kan vara dig i smaken. :)

2013-05-22 @ 19:42:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0