Go Tisdag



Jag tog med kameran i dag till hästarnas sommarhage för att fota lite till bloggen. Medans mamma och syrran gick runt hagen och kollade staket gick jag alltså runt och fotade hehe. Det var till en början inte min plan. Jag hade tänkt ta med kameran runt och fota på vägen men jag lixom fastnade i att fota en blomma sedan var de långt före mig och då struntade jag i det helt enkelt ^^ Jag blev hur som helst nöjd med de två sista bilderna faktist :D Det är sällan jag kan erkänna det de få gånger jag är nöjd med en bild men de här två gillar jag :) Synd bara att krypet hamnade i oskärpa ;)

I dag har det varit en underbar Tisdag! Härligt väder och mycket aktivitet. Inte i skolan nejnej, där är vi aldrig aktiva förutom på idrotten men jag har varit ute mycket hemma och det är kul :) Trollan bollan är halt igen så jag tog med Lasse och gick/ joggade med elin och mamma när dom red. Det slutade med att jag fick dra med tjockisen runt. Det är dock inte så konstigt, han har inga skor och ömmar lätt när han går på grus men vad gör man, han behöver röra på sig. 

Nu ska jag äta grillat, mumma! Grillad mat är värkligen sommar känsla :)

/ L i n a

 

Kommentarer

Postat av: R

Fina bilder! :) Åh, jag vill också ha grillat! ^^

2013-05-28 @ 21:23:46

Postat av: L

Tack! :)
haha det var riiiktigt gott ;)

2013-05-28 @ 21:45:06


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0