Härligt med långledigt :)


Hästarna släpptes på grönt gräs några timmar i dag. Nöjda hästar:)


Ååå vad skönt det har varit att vara ledig i hela 4 dagar! Bästa dagen var i går när jag äntligen fick åka till Borås med R och shoppa :D Jag hittade inte jätte mycket men jag är nöjd över det jag köpte. Hade tänkt ta kort på det jag köpt och lägga upp det på bloggen och det gjorde jag också men bilderna blev så tråkiga och kassa. Men i alla fall, det jag köpte var en guldig ring (är helt fast vid ringar numera) läppstift som hade en ljus rosa färg, fint nagelack och slutligen ett skit snyggt linne ;) Jag hade inte så mycket pengar, vart nu de tagit vägen, men det var väldigt kul att handla endå ^^

I dag har jag inte gjort så mycket, lite lagom om man säger så. Ridit, fikat, tagit upp hästarna till hagen, hjälpt min kusin med lasse som det förresten gick jätte bra för :D och nu sitter jag här... Använder min fasta dator för en gång skull. Det är större skärm och så men jag gillar inte att sitta uppe på mitt rum helt själv när alla andra är nere så då använder jag alltid min bärbara. Nu när ingen annan är inne går det bra att ha den här ^^Jag kan dessutom spela hur hög musik jag vill, stort + ^^

Nu ska jag fortsätta att kolla runt på datorn, byebye.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0