Ikea besök och mycket pyssel

Idag var vi på Ikea och köpte en soffa till mig. Det blev även en ny spegel (behövdes verkligen) och en till liten vit kruka till mitt smink. :)
 
När vi kom hem så satte vi igång med att sätta ihop soffan och speglen sattes också upp. När speglen väl var uppe så var det dags att sätta upp en ram med bilder runt den. Det blir så mycket mer personligt då och det är roligt att kolla på dom och komma ihåg allt roligt man gjort. ;) Det tog ett tag att välja ut bilder och att få allt att passa, dock var speglen inte tillräckligt lång för att det skulle bli exakt 4 bilder på en kortsida, så ett kort var jag tvungen att klippa lite i, men jag är super nöjd! :)
 
Resten utav kvällen kommer spenderas framför datorn. Lite senare blir det till att kolla på avsnitt 3 av GoT säsong 3. :D
 
Det var fullt utav sniglar ute igår kväll, så var ju bara tvungen att ta upp och fota några. ;)
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0