Kunde ju vart tusen gånger bättre...

Ja, jag och Lina hade kunnat ha det tusen gånger bättre just nu, om vi nu hade haft billjeter till 1D:s konsert, men nej då...fml big time! Men nästa år, då fasen om dom kommer till Sverige igen så ska vi banne mig ha billjetter!!
 
Har nu tagit långledigt. Känns hur gött som helst att vara ledig torsdag-fredag. :) Idag och igår så var vädret jätte skönt! Igår var det som en sommardag! Kunde gå utan jacka hela kvällen! Vill ha sommarlov nu alltså.
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Kom hem runt 10:40, helt genomblöt, regnet kom lagom till att jag skulle gå hem från bussen. Dock var det varmt och skönt, så det gjorde inte så mycket att det regnade. :)
Annars så har jag mockat och kollat på 2 avsnitt av GoT säsgon 3. Serien får aldrig ta slut! ^^ Så bra är den. ;)
 
Jag släppte ut Ozzy förut och kände hur skönt det var ute, kl var halv nio och det var 14 + ute. Så jag var bara tvungen att dra på mig jeansjackan och ta kameran på en snabb tur runt trädgården. ;)
Jag tog mest kort på Ozzy. Jag tog ett par kort på en tusensköna och när jag kollade på dom i kameran så var dom jätte fina och jag blev jätte nöjd, kommer in lägger inte dom och, ne dom var vist inte alls så fina. Är det datorn som gör dom så suddiga? Jag tyckte jag hade en jätte bra skärpa, men inte när jag kollar på dom i datorn. Störande minst sagt. :/
 
Ikväll blir det att titta på "One Direction up all night tour" samtidigt som Lina, då kan vi ju alltid uppleva en av deras konserer, dock inte lika häftigt och coolt som på riktigt, men endå, man får göra det man kan.^^
 
Låttips!
 
Demi Lovato - Nightingale
Demi Lovato - Neon light
 
Super bra låtar!!
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0