Laugh as much as you breathe and love as long as you live

Kör på en rubrik med lite mer mening i sig. Detta är ett citat utav Johnny Depp. :)
 
Idag var vi bara en kort stund i skolan. Vi började kl 08:50 och slutade vid 10:20. Efter det så tog vi bussen hem och sedan dess så har jag latat mig vid datorn och varit ute och njutit utav solen som kom fram såhär på eftermiddagen/kvällen. Väldigt varmt och skönt i solen. :)
 
Imorgon är det torsdag, veckan bara flyger fram. Vi börjar kl 12:30 imorgon, så jag får gå ut till bussen. Sedan så har jag även en lektion på körskolan från 14:00-17:30...roligt. Har haft ångest hela veckan! Sådant som detta kan verkligen förstöra hela veckan för mig. Får hoppas att jag slipper prata så mycket och att det mest är till att lyssna.
 
Imorgon skulle det dock bli upp till 23+ om man får lita på det dom säger. Gött! Vill verkligen ha värmen nu.  3 veckor kvar i skolan, tiden går fort fram endå. :)
Ozzy njöt utav solen till max. ;)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: L

aw så söt :)
Körskolan kommer att gå fin fint ;)

2013-05-15 @ 21:09:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0