Lördag



Hejsansvejsan! Whats up? Värst vad fint väder det är nu på kvällen. Nästan hela dagen har annars varit blåsig och det har känts som att det skulle komma regn nästan hela tiden. Härligt att vi får sol i stället för regn ;)

I Dag har jag, mamma och elin lagat staketet i hästhagen. Vi vet att det har varit dåligt länge, träd har fallit över tråden m.m men det har aldrig blivit av att vi har fixat till det hehe. Det visade sig när vi gick ner till hagen att tråden var AV på flera ställen, tur att vi har så snälla hästar! Skönt att ha det fixat.
Sedan har jag varit inne i stan en sväng, köpt student present och morsdag present. Snacka om att vara ute i sista sekund men om jag inte hade köpt något hade jag fått fruktansvärt dåligt samvete. Det är kul att ge presenter men jag vet aldrig vad jag ska köpa och jag har alltid slut på pengar också (vet dock inte vad jag köper som gör att pengarna tar slut hela tiden) Hade jag varit smart så hade jag sprat lite pengar varje månad men knappt det har jag råd med haha;) På tillbaka vägen fick jag köra hem, det är såå skönt att ha en bil med växellåda så att jag och elin kan börja övningsköra igen. Sedan vi fick bilen har vi kört lite varje dag på småsträckor. Jag behöver träna på mycket men en sak som jag deffenetivt behöver träna på är backning, haha! Bilen hamnar lite hur som helst, eller ja, rak blir den i alla fall inte ^^ Nej men det är väll bara att tränatränaträna :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Axel

Såg att musik behövdes lite längre ner. En outsider är det lilla bandet We The Kings, främst låten Say you like me men kanske andra oxå:)

2013-05-27 @ 21:19:20

Postat av: L

tack ,ska provlyssna :D

2013-05-27 @ 21:46:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0