Morsdag

Idag är det morsdag, vilket betyder att det är en städa dag. Har städat klart hela huset nu. Plockade in en bukett med blommor och min lillasyster ska baka en kaka. Så allt är klart tills mamma kommer hem. :) Dock hade jag väl behövt städa mitt rum lite så att det också är fint.
Vädret idag hade ju kunnat vara bättre. Det var fint då jag vaknade då och då under morgonen, men nu har molnen rullat in och regn ska det ju bli i eftermiddag tydligen.:/
 
En och en halv vecka kvar utav skolan nu. Denna veckan är det studentveckan också, så den kommer inte vara helt som vanligt. Får hoppas att vädret blir bra så att alla treor får en fin vecka. :)
 
Hoppas att ni har fixat någonting riktigt fint till era mammor idag. :)
Även om det blåser så ligger Ozzy och njuter. ^^
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0