Porträtt fotografering med inklippt Lasse

Elin envisades med att jag skulle fota porträtt på Otto när varken jag eller hon hade något att göra innan. Otto var ganska tråkig att fota, han tyckte nog att vi var tråkiga så därför såg han tråkig ut på 90% av alla korten. Vi provade att släppa ut Lasse så att Otto skulle bli uppmärksam på något. Det hjälpte väll inte så där jätte bra men ett kort blev jag i alla fall väldigt nöjd med :)

Jag älskar värkligen att Otto är så mörk för att vara gråskimmel och jag gillar konturerna på hans bakben :)
När jag stod och fottade Otto stälde sig Lasse och kliade sig. Impulsivt tog jag kort på honom. Eftersom att han stod nära mig blev det väldigt insomat men jag tycker bilden blev rolig^^

Sedan envisades jag att vi skulle ta ett grupp foto på alla hästar. Det här blev resultatet:

HAHA! Jag och Elin skrattade så att vi höll på att kvävas åt den här bilden. Jag vet inte om ni tycker att den är lika rolig men det ser ut som att Lasse är inklippt i bilden och de andra hästarna ser helt uttråkade ut.

I dag har jag njutit av det härliga vädret. Jag fick värkligen sommarlovs känsla och gick med shorts ute i hopp om att solen skulle ge de liiiite färg i alla fall (mina ben vägrar att bli bruna) Orkade inte rida i förmiddags, i stället städade jag lite och pysslade om hästarna. I eftermiddags red jag på åkern. Det gick ganska bra tills jag skulle hoppa med Trollan. Haha omg! Allting blir bara kaos och hela ridpasset förstörs. Dock gick det bra i slutet, efter små skutten. Hoppning är värkligen INTE något för mig och Trollan XD.
Vad har ni hittat på i dag förresten? 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0