Random bilder från i dag

Haha skrattade åt korten som jag tog på hästarna i dag. Jag förstår inte vad det är med Otto, han bli bara värre och värre ju längre tiden går. Nu har börjat med att bita i Veronas svans eller grimma varje gång hon brunstar ( det har han alltså aldrig gjort innan) och varje gång kommer Trollan farandes och särar på dom HAHA.
Vi har prata om att dela på hästarna och ska förmodligen göra det så att Verona slipper Otto.

Stackars Verona ^^ 
Trollan kommer kutandes och delar på dom
Efter en stund börjar han bita i hennes grimma..

Trollan kommer till undsättning!
Resten utav bilderna är blandade från i dag
Lasse på rymmen^^

HALLÅ! Det käns inte som Torsdag i dag utan som en vanlig helg dag och det är ju jätte skönt att veta att det bara är fredag i morgon ;)
I dag har jag ridit, hjälpt till med vedsågning, ätit, fotat, färgat håret,... det känns som att jag har gjort massor i dag för dagen har bara flygit i väg men tydligen så har jag inte gjot så mycket haha ^^
VA?! omg såg att klockan redan är halv elva? Vad sjutton har jag gjort i dag egentligen? haha... 

Har inte så mycket mer att säga. Byebye 

/ L i n a
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0