Sommarväder!

Idag är det verkligen sommarväder! Det blåser lite men det är varmt! Har gått i klänning nästan hela dagen. :D
 
Idag så var vi som sagt lediga. Jag gick upp kl 10 idag och gjorde mig iordning för att åka in till stan med pappa. Jag glömde till och med att äta frukost. Vi åkte först och slängde skräp, sedan så stannade vi vid skolan och jag sprang in och lämnade in två böcker till biblioteket. Efter det så åkte vi ner till stan och åt frukost (eftersom pappa också hade glömt äta frukost) det fick bli varsin skagenmacka med en kall coca-cola till, mumma! Blev helt proppmätt. :) Efter det så åkte vi och köpte hundmat och sedan hem.
Väl hemma så städade jag mitt rum och kollade igenom datorn. :)
 
Snart så blir det att åka på fotbollsmatch. Hoppas på vinst. ;)
Alla är nästan helt utslagna i värmen. Blommor och träd börjar att ta fart nu också, så härligt med massa grönt! :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0