Tre snyggingar fastnade på bild i dag.



Härlig söndag det är i dag! :D Solen skiner, jag har varit på hästloppis och köpt en ny grimma för 10kr. Trollan passar värkligen i vinrött, tycker ni inte? :) Sedan har jag ridit och det gick också bra, sedan har jag varit ute och motionerat, ätit middag och nu blir det kaffe och glass! 

Jag tycker att det märks endå på mina bilder att jag har en bättre kamera även om mitt teleobjektiv inte alls är bra. Jag har ju haft den i ca 5 månader nu och jag har ingenting att klaga på. Jag är jätte nöjd med den. Nu fattas det bara ett bra objektiv som ger bilderna en bättre skärpa. Dock har jag ingen aning om vad jag vill ha för objektiv. Jag anväder väldigt mycket mitt teleobjektiv men det skulle å andra sidan vara kul att prova något nytt... jag får fundera på det där och samtidigt spara pengar :)

Förresten, våran tv gick sönder när det åskade här om dagen, som alltid när eurovision är nära pajar våra tv aparater.. hur som helst så har vi fått en tillfällig (hoppas jag) as tjock tjock tv. Skönt att ha något att titta på men problemet för mig är att den tjuter jätte högt men det är bara jag som hör det. Ljudet går inte att beskriva men det är väldigt obehagligt. Har jag blivit kännslig för såna låga ljud eller vad kan det va? Det är bara tjocka tv aparater som ljudet kommer i från. 

Nu ska jag se på game of thrones, den serien och Arrow är såååå bra! Ni måste se Arrow, en jätte bra serie med mycket spänning.

(rörande inlägg sry)

/ L i n a





Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0