Underbar Torsdag!



Varför kan inte solen komma oftare till Sverige? Alla skulle ha varit så mycket gladare och positivare då, i stället får vi stå ut med skit väder som gör i alla fall mig väldigt butter^^ 

Hur som helst, i dag började vi 12:30. Jag hade tänkt ta lite sovmorgonen men min näsa rann hela tiden så jag gick upp redad vid 7. Det gjorde inte så mycket, då hann jag ju rida före skolan.
I skolan har vi haft två lektioner. På svenskan satt jag bara och glodde framför datorn, jag var redan klar med allt så jag hade inget att göra. På Naturkunskapen spelade vi spel för där hade vi också gjort allt^^ Det bästa var att få reda på att vi är lediga i morgon!! Endast en pytte liten uppgift ska göras och skickas in. Härligt :D
Lite senare ska vi gå rundvandring och lyssna på historia? I närheten av oss. Det ska bli intressant att lyssna på. Efter det ska vi åka och kolla på bil i Jönköping. Jag vill värkligen inte följa med. Dels tar det sin tid att åka, dels är bilen ful och dessutom ska vi ÅKA kl20. När kommer vi vara hemma lixom? Jag vet inte om jag ska fråga om jag får vara hemma eller om jag ska hålla tyst och snällt åka med. haha..

Vi ses senare/i morgon eller någon annan dag:) Byebye

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0