Vitsippor 2#




jag hann ta 12 kort i morse innan batteriet dog till kameran och jag blev inte direkt nöjd med en enda, bättre lycka nästa gång^^ Det var i alla fall väldigt varmt ute, gick ut i T-shirt och shorts kl 8 på morgonen men jag frös inte någonting ^^ 

Haha, någonting som är just nu är beroende av är instagram och twitter. Trodde aldrig att jag skulle bli så fast vid varken instagram eller twitter. Det roligaste är att följa alla kändisar, i alla fall när det gäller twitter. Jag såg nyss att jag hade fått en till följare och trodde vid första ögonkastet att det var en person som jag följer men sen såg jag att den var fake, skit också hahaha ^^ Det skulle ha varit så coolt om den inte hade varit fake ;) Det kommer dock aldrig att hända. 

Snart ska vi till stan, jag hoppas på att jag hinner kolla i klädaffärerna och hitta något fint men det får vi se :)


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0