Denna förkylning

Jag gillar verkligen inte hösten/vintern...inte när man ska vara förkyld hela tiden och sedan få feber då och då. Börjar känna mig halvt febrig och ont i huvudet. Får se hur jobbigt det blir på praktiken imorgon. Inte det härligaste att känna sig febrig och ha ont i huvudet och ha massa skrikande barn runt omkring sig. Men men.
 
Nu ska vi inte vara så negativa. Det finns bra saker med just den här årstiden också. Det är ju nu som alla bio premiärerna är. Det vill säga Hunger games!! Längtar tills den 22 nov!! :D
Sedan så kommer även One Directions nya skiva ut den 25 nov!! :) Plus att deras film finns att köpa den 29 nov. ;)
Så allt är inte så dåligt med den här årstiden kanske. ;)
 
Veckorna springer på som vanligt. Praktiken har börjat och är helt okej. Dock hade jag väl på ett sätt gärna haft skola istället, eftersom vi slutar tidigt på ons-fre. Men alla barnen är så söta och det är alltid roligt att få se på hur nya verksamheter har det. :)
 
Nu ikväll blir det till att titta på halv åtta hos mig som börjar om en kvart och sedan duscha för att gå och lägga sig tidigt. Att få gå och lägga sig och sova är nog det härligaste som finns.^^
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0