Detta mörker

Okej, blogglusten är inte så stor just nu, dock beror det på att jag har inte gjort någonting så jag har inget att skriva och jag har inte tagit nya kort heller. Idag hade varit en bra dag att ta kort, när solen gick ner så var det hur vackert som helst när det speglade sig i vattnet. Dock är jag för sjuk för att orka. Har varit hemma idag. Min hals gör inte ont längre, men huvudvärk och annat spökar fortfarande. Men jag hoppas att jag är frisk och pigg tills på fredag. Då är det nämligen sista dagen jag kan göra aktiviteten på praktiken. Plus att det är sista dagen på den avdelningen! Jag kommer sakna dom så, även om jag kommer se dom nästa period.^^ Sedan så är det ju bio som står på schemat!! Catching fire!! Kan inte vänta!!
 
Lite nya låtar som jag har lyssnat på det senaste:
 
1. Robin Stjernberg - Pieces
2. Hurts - Somebody to die for
3. Gavin DeGraw - Solider
4. One Direction - Story of my Life
5. John Newman - Love me again & Cheating
6. Edvin Berg - I will be here
7. Adele - Rumour has it
 
Enjoy! :)
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0