En vanlig onsdag, typ.



Bloggat i tre(?) år och mina rubriker blir bara bättre och bättre..... nej men fantasin börjar tryta helt enkelt. Har ifs aldrig varit bra på att skriva rubriker eller om jag ska vara helt ärlig, aldrig varit någon bra bloggare heller. Tråkiga texter, bilder och fantasilösa rubriker. Huvudsaken är att dte är kul att blogga, eller?
 
I dag har jag....varit i skolan... som vanligt....ridigit....som vanligt och för första gången på flera månader tagit en motvillig joggingtur med mamma. Det gick minsann. Vill värkligen komma i gång igen och röra på mig, mår så himla bra av det! slutade att träna efter att jag senast var sjuk men nu hoppas jag att jag kan komma igång lite igen. Får se... jag har blivit väldigt bekväm det senaste hehe.

BTW på tal om något annat, såg för första gången treillern på Vampire Academy. Tror jag började läsa böckerna i sjuan och har alltid älskat dom så när jag såg trailern blev jag så jäkla besviken haha! På ett sätt gillar jag inte att filmer görs efter böcker eftersom att man redan har en bild av karaktärerna som man inte vill ska förstöras. Vissa filmer blir så klart succé (som ex Harry pooter och hunger games) men den här... vet inte ens om jag vill se filmen faktiskt. Kommer förmodligen att göra det endå men just nu... NEJ. ;)

Nu ska jag hur som helst sova god natt :)

/ L i n a
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0