får.inte.bli.sjuk.igen



Haha snacka om att jag fick  lite smått panik igår när jag började känna någonting i halsen. Alltså, nej, jag tillåter inte att jag ska få feber igen och behöva missa massor i skolan och andra roligheter som händer i veckan. Nu tar jag ju ut en massa i förväg men det skulle inte förvåna mig ett dugg om jag får feber de kommande dagarna. Jag kan få feber på lördag så har jag en ursäkt till att sitta hemma och glo när 1Dday är  ;D 

Nu ska vi käka pizza sedan drar jag till ridhuset med Phylos och senare i kväll ska jag till bolwlinghallen och hjälpa till på min kusins födelsedags kalas :)

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: R

Haha ligger själv hemma med ont i halsen och känner mig varm...vill inte heller bli sjuk!

2013-11-17 @ 14:26:04


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0