F.R.I.E.N.D.S och ansiktsmask m.m




Vad glad jag blev när jag öppnade det här paketet och såg att en samlingsbox för "vänner" fanns där i. Älskar vänner! Jag kommer ihåg för flera, flera årsedan när jag och Elin följde det troget på tv varje dag. En dag ville pappa se ett program just den tidpunkten så Elin började storböla för att vi skulle missa ETT ENDA avsnitt som endå visas om och om igen. Dock slutade det så klart med att pappa snällt fick avstå från sitt program och låta oss titta. LOL (pinsamt) Det är en sån där tv serie som man slumpmässigt kan sätta på ett avsnitt när man har tråkigt eller bara behöver muntras upp :)
Tack R! :)

I helgen ska jag FÖRSÖKA att göra skolarbete, måste värkligen det för att inte hamna efter eftersom att jag ska göra halkan på Tisdag. Ons- Fre har vi praktik igen. Första veckan är redan gjord och jag ska inte klaga, alla är jätte snälla och barnen är så söta. Fast om jag vill bli förskolelärare? Nja... Inte som jag känner just nu i alla fall. 

ska snart sova, god natt :)

/ L i n a

 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0