Lördag




ÄNTLIGEN kan jag spela mina cd skivor igen. Förur så spelade jag musiken på min stora dator. Det var ganska klumpigt att behöva starta en seg dator för att spela musik en liten stund. Högtalarna pajade på den så jag har inte haft möjlighet att spela på länga men nu så, nu är musik igång :)

Guuud har värkligen ingen insperation till någonting just nu. Känner mig deppig och orkar ingenting. Det är så mycket som behöver göras som jag inte orkar ta tag i ex körkortsproven. Gjorde två st i dag men resultatet ska vi inte prata om, jag får skylla mig själv när jag knappt har pluggat på flera veckor.. 
Tror det har med vintermörkret att göra och ingen (knappt) snö ljusar upp det. Det blir nog bättre nästa helg när alla mysiga adventsljus ska upp :)

Annars då? 1DDay börjar om några timmar, något att se framemot i alla fall :)


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0