Säg hej till Siv och Iris!

Iris
Siv

Haha de här småttingarna var inte riktigt planerade från första början. När vi skulle åka och hämta dom hade vi förväntat oss två hankatter men i stället blev det två små honkatter! Haha Vi blev ganska paffa när dom gav oss två små flickor i stället men ärligt tarlat, jag hade inte kunnat lämna dom, så SÖTA. Ett ganska impulsivt namnbeslut blev det också. Känner att jag behöver vänja mig vid namnen lite men det blir nog bra :D
Lite skygga av sig och hudarna har inte fått träffa dom än men det ska nog gå vägen det med :)

I helgen ska jag, Elin och rebecka åka till Borås och shoppa. Jag behöver nya jeans, alla mina är antingen urtvättade eller för små haha. Förutom det ska jag även plugga, göra körkortsprov, kolla på en drös med vänner-avsnitt, äta godis, träna och vara lat he-he (och mysa med katterna så klart)
 
/ L i n a
 

Kommentarer

Postat av: R

Så söta!! :D

2013-11-15 @ 20:59:44

Postat av: L

VISST ÄR DOM :)

2013-11-16 @ 17:33:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0