Äntligen 18!!!!


 
Varför är det ingen som har nämnt hur grymt det är att fylla 18?!? Det känns större än vad jag trodde att det skulle göra, man har så mycket mer frihet nu. Jag kan internetshoppa utan mammas tillstånd, ta körkort, betala räkningar (jätte kul eller hur) få hela mitt studiebidrag, gå till pubben.. MASSOR! :D 

Dagen började redan kl 7 för mig i morses haha. Mamma väckte mig och hade bakat bröd till frukost. Tanken var att pappa skulle hinna äta frukost med oss innan han åkte och jobbade men tyvärr så hann han inte det så vi gick egentligen upp tidigt i onödan. Spela roll, fick i alla fall två cd skivor av Elin, Maroon 5 och OneRepublic (rekomenderar att ni lyssnar på de skivorna) och sedan fick jag även en Brithney Spears parfym :D Kul att variera med två parfymer tycker jag :)
Sedan har dagen varit i full fart. Gjort allt i stallet, åkt till stan och innhandlat nödvändigheter, städat och förberett inför kalaset som var i kväll. Eller egentliken var tanken att vi skulle ha lite kvällsmat för de närmsta men det slutade med att vi endå blev ca20 pers och som ett vanigt kalas med massa presenter haha! Fick smycken, prensentkort, tvål och massa pengar. Jag är absolut nöjd,nu väntar det riktiga kalaset på lördag :)

DET ÄGER ATT VARA 18 helt enkelt (än så länge, har bara varit det i en dag hehe)

/ L i n a



Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0