Bloggar i skolan



Egentligen skulle jag villja skriva ett helt annat inlägg om vad som har hänt i helgen men just nu sitter jag i skolan och det är ett väldigt tungt inlägg. Jag vet inte varför riktigt men det känns viktigt för mig att det publiceras. Bloggen är ju trots allt som en dagbok i text och bild form.

Nog om det! Slutar skolan om 50 minuter och då ska jag åka hem och äta innan jag åker in till stan igen för att ha körlektion. I morgon åker jag och syster till STHLM för att hälsa på moster. Egentligen är det sämsta tiden att åka bort på. Fyller snart år och har mycket att fixa men jag känner att jag behöver komma bort från vardagen lite. Allting som jag gör på helgerna går i stort sett på rutin och jag börjar bli trött på att göra samma sak hela tiden. Mitt problem, jag vet, men visst är det  svårt att slita sig från sina vardags rutiner? :) Aja, det blir nog skönt att komma bort lite. Jag hade tänkt ta med kameran också så jag hoppas att jag kommer hem på söndag med några fina bilder att visa ;)

Dags att återgå till skolarbetet. byebye

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0