Hallå!

Hallå hallå! Hoppas att alla mår bra idag. :) Själv så har jag haft feber sedan i torsdags, det är inte så hög feber just nu. Min röst är nästan borta och min hals gör ont, plus att hostan inte gör det något bättre. Men men.
Jag har spenderat mina dagar med att kolla på film, väldigt bra filmer som jag rekommenderar.
 
- The internship
- The first time
- Sixteen candles
- The english teacher
- Epic
 
Så om ni inte kommer på en film att se på så har ni några förslag där. ;)
 
Ikväll ska det ju komma in en storm. Den kommer ifrån England över till Sverige. Det var många av dom youtubers som jag följer som twittrade om den igår. Får hoppas att den inte blir lika stor som "Gudrun" som det stod i aftonbladet. Vi får hålla tummarna!
Eftersom jag inte kunnat gå ut och ta kort så får det bli en mobilbild från några helger sedan. :)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0