Hello



Haha min "space" knapp på datorn fungerar lite halv bra just nu. Min minsta kusin var nämligen på besök innan och hon är värkligen på och pillar på ALLT. Innan jag hann blinka hade hon lyckats dra bort hela knappen utan vidare haha^^ Måste försöka fixa den ordentligt. Väldigt irriterande när knappen inte lyssnar.
 
I dag var det första gången på länge som jag spontant gick ut och fotade faktiskt. Jag fotade hästarna och Mira lite. Sedan åkte vi in och kollad lite när det var liten dressyrtävling på ridskolan. Hade med mig kameran så jag fotade ridskolehästarna lite när dom stod och bråkade haha. 

( får damp på knappen, den lyssnar inte!)
 
Byebye

/ L i n a                                                                          

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0