Jobbigt att vara trög...


HAHA är jag den enda som riktigt känner hur hjärnan har jobbat efter 1,5 timmas plugg? Jag har dock en plan för att bli smartare, jag ska "träna" upp hjärnan dag för dag, till slut måste den ju bli smartare! (Y) 
Nej men alvarligt, jag är trög...
 
De här bilderna tog jag i skolan i dag, vi har nämligen fått fota på första lektionen :D Jag tog inte så seriösa bilder men jag gillar den nedersta bilden. Det hade varit fint om man hade sett ljuset i kameralinsen också men det vet jag till nästa gång. 
Efter fototuren hade vi redovisning, det gick helt ok.  det är bara att rabbla upp det man ska säga sedan är det klar´t ;) Sedan hade vi linedance i kalssrumemt. hahah det var faktiskt kul men jag suger på att dansa, har ingen tacktkännsla för fem öre^^ 
Aja, nu ska jag kolla på tv en stund sedan får jag se om det blir plugg eller ett avnsitt av Dexter. :)

/ L i n a
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0