Mycket åkande fram och tillbaka


Haha typ världens sötaste lilla prick vars prickar har längre hår än det vita så dom "står ut" från pälsen haha ^^                                                   

Dagarna har gått i ett hela veckan och jag förstår inte vart dom har tagit vägen? I går var vi i väg med hästarna hela dagen, från halv nio till sent på eftermiddagen. Då var den dagen redan förbi och i dag har stackars mamma skjutsat mig och Elin fram och tillbaka till våra körlektioner. Jag gick upp vid 6:30 i dag och skulle ha körlektion 7:45. Det gick bra tycker jag sedan hade jag körlektion igen 12:30. Haha tycker värkligen synd om mamma som måste köra oss fram och tillbaka hela tiden. Förhoppningsvis slipper hon det snart, då blir det vi som får skjutsa runt på henne i stället^^ 

På tal om något annat, har märkt flera gånger att jag spänner mina axlar hela tiden. Väldigt ofta kommer jag på mig själv att sitta och ha axlarna upphöjda. Så i dag bad jag mamma masera dom lite och jäklar vad ont det gjorde! Dock kändes axlarna mycket mjukare efteråt så jag ska försöka att masera axlarna själv lite och tänka på att inte spänna dom hela tiden. Har redan kommit på mig själv tre gånger under tiden som jag skriver det här blogginlägget. 

Nu ska jag sluta. Får spader på min space knapp som inte fungerar. den MÅSTE fungera ordentligt innan skolan börjar igen. Hur lång tid kommer det inte att ta om jag ska trycka stenhårt mellan varje ord jag skriver på ex en rapportskrivning? LÅNG TID

God natt :)

/ L i n a 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0