Som alla måndagar...

Tårta från igår som mamma bakade till mormor 62 år... ^^ (mest för barnens skull men endå, snygg! )

Sjutton vad trött jag var idag! Mira envisades med att hon också skulle ligga i min säng i natt så jag fick dela min 1.10 säng med två hundar som tog plats. Försökte få bort henne men hon bara protesterade hela tiden ^^ Som tur var så blev hon tjurig efter 12 någon gång och flyttade på sig som tur var, haha. 

Nepp nu måste jag gå ut till stallet ( inte för att klaga men ORKA) fixa det som behöver fixas sen in och plugga en stund :) Ska nämligen ha NO prov i morgon om genetik, inte mitt favorit ämnde direkt. 


Byebey 

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0