Swisch!

Säger det och veckorna flyger förbi. Det går så snabbt! Måndagar och tisdagar är långa dagar och reste är korta och bra dagar då vi endast har BF lektioner (förutom en no lektion på fredagar) Hade velat ha BF lektioner endast! Är så trött på svenska, samhäll och naturkunskap. Okej, det är okej med natur men svenska står jag inte ut med, har aldrig gillat svenska lektionerna. Men det är bara att stå ut och se det från den ljusa sidan...jag säger vad det är när jag hittat den.^^
 
Idag så fick vi sluta tidigare som jag sa. Vi hade gjort klart vår fördjupningsuppgift och vi hade presenterat den för läraren med en liten grupp. Kom hem runt tolv och släppte ut hundarna. Sedan så åt jag lite och satte mig framför tv:n och kollade på "mannen som talar med hundar" och ett program med vildhästar och hur en kille vallade djur med helikopter, australiskt. Väldigt intressant! Vill så gärna ha "Animalplanet"! Det finns alltid någonting att kolla på då! Men men. Efter att det var slut kvart över två så gick jag ut och mockade och fixade stallet och sedan ut och fotade. Hittade dock inga fina löv så det fick bli kort på hundarna istället, dom fick snällt ställa upp. ;)
 
Låttips:
1. Miley Cyrus - FU
2. Niello - Svett
3. Conor Maynard - r u crazy
 
Enjoy! :D
(haha alltså den sista bilden är så rolig! xD)
Så fina är dom mina små älsklingar! ♥
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0