Vackra höstdagar

Det har då varit väldigt fina dagar, både fredag och lördag. Man tycker inte att hösten är så bra, då det bara regnar och det börjar bli kallt...men det finns nog inget som kan slå en vacker höstdag. Det är så vackert ute och alla dessa vackra färger som träden har! :)
 
Den här helgen har gått snabbt (som vanligt) helger borde inte få lov att gå snabbt, dom ska gå sakta!
Jag har börjat kolla på serien "Bones" den är så bra! Min storasyster kollar på den, så när jag sov över hos henne så kollade vi på några avsnitt av säsong 3 och förra helgen några mer avsnitt av säsong tre och fyra. Så vi fick låna säsong ett av henne. Jag och min lillasyster kollade på två avsnitt igår och jag funderar på att kolla på två till idag. Det är en kriminalserie plus att det är mycket humor! Vilket jag älskar! ^^ Så den rekommenderas. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0