8 månader och 14 dagar

...kvar tills ONE DIRECTION!!! Kan fortfarande knappt fatta att vi ska dit!! Herregud, förra året så viste jag inte ens när biljetterna släpptes. Jag satt hemma och kände mig ledsen över att veta att det var massa glada tjejer som var i Stockholm och såg dom. Jag och Lina satt då hemma och kollade på deras första konsert på dvd. Men nästa år så ska vi dit!! Vi ska vara en av dom glada tjejerna!! :D ^^ Bästa beslutet vi gjort var att åka in till stan och köa i tre timmar, tänk om vi inte gjort det? Då skulle vi inte haft dom biljetterna. Dock ska som ha en till konsert dagen efter. Vilket är bra, då kan mer få se dom! :D
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag sov ut till halv tio, vilket var väldigt skönt! ^^ Sedan så har jag tagit lite kort nu på kvällen och gjort iordning stallet då hästarna ska få komma in i natt. :)
Imorgon är vi lediga, vilket är väldigt skönt! ;) Då ska jag städa mitt rum, det behövs verkligen! ^^
 
Nu ikväll ska jag nog  kolla lite på tv med familjen och senare kolla på en film på datorn. :)
 
Låt tips:
 
1. Birdy - All about you
2. Birdy - No angel
3. Birdy - Dream
4. Birdy - Standing in the way of the light
5. Birdy - Words as weapons
6. Avicii - Hey brother
 
Detta är dom låtarna jag lyssna på om och om igen!! :D
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0