Godmorgon!

God morgon på er alla! :) Idag är vädret på topp, underbart! :D
 
Idag ska jag och resten utav familjen åka till min storasyster, pappa har nämligen inte sett kattungarna än. :)
Mer än det så ska jag plugga och vila mig, hade smått feber igen igår. :/ Annars så ska jag nog inte göra så mycket mera. :)
 
Igår var jag super trött så jag gick och la mig redan vid tio.^^ Det var väldigt skönt att äntligen få sova ut, dock vaknade jag halv 8. Men tvingade mig att somna om igen och gick upp vid halv tio. :)
 
Lite låt tips:
 
1. Zendaya - Replay
2. Selena Gomez - Love will remember
3. Miley Cyrus - Wrecking ball
4. Baauer remix - Move to the ocean
5. Bruno Mars - Gorilla
6. Bruno Mars - Natalie
7. Lady gaga - Applause
 
Enjoy! :D
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0