Halloj!

Förlåt för så dålig uppdatering från min sida. Men den här helgen har jag inte varit inne på datorn så mycket faktiskt (ovanligt för att vara mig) ^^ 
 
Jag kom hem i fredags och skulle packa och åka till min storasyster och spendera helgen där. Alla våra bilar är hemma och jag frågar mamma vart pappa är, för jag har inte sett honom. Mamma säger att hon inte vet...hm...alla bilar är hemma och hon vet inte vart han är? Sedan nämner hon att bilen vi kollat på är såld...ännu mer skummt. Okej, jag har inte frågat, men okej. Det går ett tag, pappa ringer och säger att han är påväg hem...vaddå påväg hem? Är han ute och går? Utan mamma? Nej nej nej...sedan efter en stund så kommer pappa körandes i bilen. Jag visste det!! ^^ Nu kan jag ta bilen själv upp till min storasyster. Jag måste även in på Ica och handla mat till kvällen, vuxen poäng på det eller? I think so! Så nu har jag mig en söt liten bil att köra. Känns väldigt bra faktiskt. :D Super nöjd! 
 
Hemma hos min storasyster så var det jätte mysigt. Vi myste med katterna och kollade på film och åt gott. I fredags så kollade vi på "Hobbit - en oväntad resa" och den var väldigt bra!! Jag har inte kollat på sagan om ringen filmerna (inte helt iallafall) så det får jag väl ta och göra nu också. ;) 
Jag vankade på lördagen tidigt på morgonen utav att en katt var precis vid mitt andsikte och spann jätte högt! Dom blir super gosiga på natten/morgonen.^^ Igår så var vi inne i stan och handlade lite kläder (eller okej, ett vitt linne)^^ och mat till kvällen, sedan så fick även min storasyster provköra bilen. Vi kollade på "Letters to Juliette" på kvällen, älskar den filmen! 
Imorse så vaknade jag ännu en gång med en katt upp i andsiktet. Denna gången bestämmer han sig för att tvätta mitt hår.^^ Han börjar att tvätta det och sätter en tass i pannan på mig.^^ Sååå gosiga!! 
Kom hem idag kl 12:30 kanske. Har kollat på tv och fikat. :) 
 
Imorgon har vi debatt på naturkunskapen, det kommer inte gå bra, jag vill inte.^^ Varför måste det vara så många debatter? Orkar inte! ^^
 
Sedan så får alla som läser detta hålla tummarna hela veckan för mig och Lina, som sagt, så säger vi mer på söndag...herregud, må detta sluta i skratt och glädjeskrik! 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0