"ingen rubrik"



Okeeeej så det är redan Torsdag JÖSS-ES! Skolan har börjat komma igång ordentligt nu och vi har redan vårat första prov på Tisdag. Blä. 

Annars, förutom prov och inlämningar så väntar det några roliga inplanerade saker. På Lördag ska jag, i laget "bergatrollen" springa 5,5km och det ska bli roligt men jag tror att hjärtat kommer att gå upp i varv för att jag kommer vara så nervös. Men vi får väll se hur det det går. Sedan på kvällen ska vi planera min och Elins 18 års  kalas/fest tsm med moster och morfar som ska firas samtidigt ;) KUL :D 
På måndag åker klassen till Karlsborgs festning och på Torsdag om allt blir som planerat åker jag, Elin och Rebecka till ULLARED woho ;)

Nu ska jag se "hela Sverige bakar" Sesångstart i dag sååå beyebye :) 

/ L i n a
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0