Inte så vana vid detta

Nej, vi är då inte en klass som är vana vid att göra massa inlämningar och prov. Vi har en hel del saker nu. Vi har haft debatt i naturkunskapen, prov imorgon, inlämning + redovisning i samhäll, gymnasiearbete, prov i naturkunskap...ja detta kanske inte låter som så mycket för någon som gå på samhäll eller natur eller något annat teoretiskt program, men för oss som har haft det slappt och gillar mer praktiskt så är det mycket.^^ Men det ska nog gå bra.^^
 
Den här veckan har gått snabbt, så som alla andra typ. Igår var vi lediga, eller ja, vi skulle ha två timmars lektioner i trummor, men jag jobbade hemma istället.;) Sedan så har vi ju bara korta dagar ons. - fre. Vilket är väldigt skönt! Jag har tagit bilen till skolan varje dag den här veckan, det har varit väldigt skönt att bara kunna åka hem direkt efter skolan istället för att vänta på en buss. :)
 
Idag har jag pluggat till provet imorgon, plockat ut och in i diskamaskinen och gjort det fint i köket, hållit brasan vid liv så att det är varmt och skönt tills mamma kommer hem, sedan så har jag även tagit på hästarna sina täcken, känns bättre att veta att dom har varma täcken på sig i natt. I helgen så får vi äntligen hem höet, så hästarna kan få komma in under nätterna. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0