Känslan av att...

gå och lägga sig ny duschad i en ny bäddad säng. Det är så härligt!!
 
Idag vaknade jag kl 8. Eller okej, 7, men drog mig lite innan jag gick upp och tog ut hästarna. Åt sedan lite frukost och sedan så sa jag hejdå till alla andra som åkte till Ullared och var beredd på en dag själv. Gick upp till mitt rum och satte mig framför datorn för att kolla på youtubeklipp och Williams lista 2 på stvplay. Då jag får ett sms av Lina som frågar om jag skulle vilja hjälpa till med att rida Trollan och det är ju klart jag vill! Så en timme senare (då mamma var tvungen att åka från jobbet för att ge mig min plånbok som låg i våran bil) så var jag hemma hos tvillingarna. Vi fixade klart stallet, tog in hästarna gjorde dom iordning och red iväg. Jag kan säga att det var ett tag sedan som jag galopperade och det var väldigt roligt! ^^ Efter att vi kommit tillbaka och fixat hästarna så var det fika i stallet med hästar och hundar.
När jag kom hem runt halv två igen så passade jag på att städa undan all disk och dammsuga hela nedervåningen. Så att det var fint tills mamma kom hem. Jag passade även på att städa mitt rum. Så nu är det rent och fint och jag har tänt värmeljus så nu är det riktigt mysigt. Har även satt på min nya skiva med "Florence + the machine" riktigt bra! Ska snart gå och lägga mig, upp halv åtta imorgon för en dag i skolan. Jippie...gud vad jag längtar tills man är klar med skolan (fast ändå inte) ^^ Om jag bara hade haft bf ämnen hade det varit okej, men svenska, natur och samhäll kommer man inte undan nej. Bara att stå ut. :);)
En liten bebis snok som pappa och mamma hittade, så söt! :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0