Love you, FRIIday!!


Åå hatar att jag inte kan redigera mina bilder hur jag vill, photoshop, you are needed!

ÅÅÅÅ hej fredag! Det börjar dra sig mot höst minnsan. Morgondimma, fallna löv och kyla är några tecken på att sommaren faktiskt har gått mot sitt slut. Det är både roligt och sorgligt. Hösten kan vara väldigt mysig när det är sol men också väldigt jobbig om det är regn. Hm... vi får se hur den här hösten kommer att bli :)
Juste, R, vad säger du om att fixa en helt ny design till bloggen i helgen? Tycker att den behöver uppdateras lite, då kanske motivationen till att blogga kommer tillbaks? :)

I dag har det varit en skön dag, kom hem vid halv ett kankse och sedan dess har jag ätit middag och glott franför datorn. Nu ska jag dock vidare ut till stallet och fixa. Byebye :)

/ L i n a
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0