Min alldeles egen dag


Igår var det "min alldeles egen dag" på skolan, som det är varje år. Det innebär att 3st föreläsare kommer till skolan och pratar. Jag har kommit på att jag älskar de här dagarna! Det är alltid så inspirerande och kloka människor som kommer. I går var det först Christoffer Lindhe, Emma Wiklund och sist Soran Ismail. Alla tre var värkligen jätte bra, de berörde, inspirerade och fick en värkligen att tänka efter. Jag önskar att jag fick gå på den här dagen varje år men tyvärr var det här min sista. Väldigt kul att U-hamn fixar såna här dagara i alla fall, det uppskattas :) Efteråt ville jag ta kort med Christoffer Lindhe och Elin följde med om jag frågade. Haha det var läskigt men vi fick vårat kort (ja jag är en fegis hehe:) )

I dag har jag känt mig så nedrans stressad. HATAR att känna stress, det är så onödigt! Vi började 12:10 i dag men jag cik upp 06:30 för att ha god tid på mig . Kollar ut genom fönstret och där står Phylos på gårdsplan. Han har gjort sönder dörren ut till gödselstacken (som finns i hanns box) och traskat över hela skithögen. Han såg väldigt nöjd ut haha. När vi skulle ut och rida upptäckte jag att hela hans framben var svullet :/ Jag hade inte varit uppmärksam när jg tog in honom när han rymt men jag skulle tro att det var svullet redan då. Hoppas att det inte är något allvarligt. Han har fått lindande ben och svullnaden har gått ner bra men vi får se hur benet ser ut i morgon. 
När kl var 11:10 var våran chaufför redan på väg och då satt vi och åt middag, stress på det;) Hur som helst var det AS ballt att åka till skolan med endast Elin och Rebecka, ooyee! Vuxenpoäng till R :D
Vi slutade 15:40, var på körskolan till 18, kommer hem, ut, fixar stallet, springer till mammas jobb, tränar, åker hem och BLABLA, nu är jag här i alla fall. En både rolig, stressad och jobbig dag med andra ord :) 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0